حفظ داده های حیاتی راز بقای یک سازمان

ذخیره سازNAS مناسب برای کسب و کارهای کوچک

 

امروزه شرکت ها و مجموعه های کاری، داده ها و اطلاعاتی حیاتی دارند که بدون دسترسی به این داده ها و اطلاعات ممکن است قادر به ارائه خدمات به مشتریان خود نباشند. ارائه خدمات ضعیف به مشتری، از دست رفتن فروش یا مشکلات همکاری تیمی، نمونه ای از مواردی است که می تواند اتفاق بیافتد وقتی اطلاعات برای تیم در یک شرکت، در دسترس نباشد.

هر کدام از این مسائل موجب کاهش کارایی شده و نهایتا منجربه از دست دادن درآمد می شود.

علاوه بر این، هنگامی که صحبت از ذخیره سازی داده می شود، کسب و کارهای کوچک، ممکن است با سوالات و مسائلی رو به رو شوند که عمده این سوالات به شکل زیر خلاصه می شود:

" هزینه کمتر برای خرید یک ذخیره ساز مناسب با کارکرد آسان "

داشتن دستگاه ذخیره سازی با کارکرد آسان به این دلیل که بسیاری از شرکت های کوچک، کارکنان IT ندارند.

اینجاست که با توجه به تقاضای روز افزون در کسب و کارها و نیاز به فضای ذخیره سازی، دستگاه های ذخیره سازی شبکه (Network Attached Storage) NAS، به میدان می آیند.

دستگاه NAS به سرعت در حال تبدیل شدن به یک الزام برای شرکت های تجاری و کسب و کارهای کوچک بوده و در بسیاری از صنایع به عنوان یک راه حل ذخیره سازی موثر، انعطاف پذیر و کم هزینه مطرح می باشد.

 

(Network Attached Storage)NASچیست؟

دستگاه ذخیره سازی شبکه NAS یک دستگاه ذخیره سازی متصل به شبکه است که اجازه ذخیره و بازیابی داده ها را از یک مکان متمرکز به کاربران مجاز شبکه می دهد. دستگاه های NAS انعطاف پذیر هستند، به این معنی که شما به هر تعداد ذخیره ساز اضافی که نیاز داشته باشید، می توانید به آن اضافه کنید.

یک NAS، دستگاه ذخیره سازی سریع و ارزان است و به شما توانایی کنترل کامل داده ها را

می دهد.

 

دستگاه NAS برای شرکت های کوچک مناسب است، زیرا:

  1. کارکرد ساده دارند و در اغلب موارد به یک متخصص حرفه ای IT نیاز نیست.
  2. هزینه ای پایین دارند.
  3. پشتیبان گیری از داده ها آسان است، به طوری که در هر بازه زمانی می توانید این کار را انجام دهید.
  4. دارای امنیت ذخیره سازی بالایی هستند.

با استفاده از یک دستگاه NAS، داده ها به طور مداوم در دسترس هستند. به طوری که کارکنان در یک همکاری آسان، به موقع به مشتریان پاسخ می دهند، و به سرعت در فروش یا مسائل دیگر پیگیری ها را انجام می دهند، زیرا تمامی اطلاعات در یک مکان جمع آوری شده است.

یک دستگاه NAS، این امکان را بوجود می آورد که از راه دور با استفاده از اتصال به شبکه بتوان به داده ها دسترسی پیدا کرد و کارکنان در هر کجا و هر زمان که به داده ها نیاز داشته باشند یا احتیاج به ذخیره سازی داشته باشند می توانند کار خود را انجام دهند.

اما اگر شرکت ها و کسب و کارها بخواهند به جای NAS از فضاهای ذخیره سازی متعدد استفاده کنند ممکن است دچار مشکلاتی شوند که در ادامه به برخی از آنها پرداخته ایم:

  • داده های خارج از فضای همگام سازی.
  • به مرور زمان فضای ذخیره سازی کاهش می یابد و نیاز به فضاهای ذخیره سازی متعدد احساس می شود.
  • تاخیر در پاسخ به درخواست های خدمات مشتری یا درخواست های فروش.

 

برخی از انواع NAS برای کسب و کارهای کوچک عبارتند از:

  • NAS 2 یا 4bay مناسب برای کسب و کارهای کوچک تا 25 کارمند.
  • NAS Pro 2 4bay یا  6bayایده آل برای کسب و کارهای کوچک تا 50 کارمند و با سرعت بیشتری نسبت به NAS 2 یا 4Bay.
  • HDD NAS و Enterprise NAS HDD، هارد دیسک های NAS هستند که برای ظرفیت های بزرگ و با قابلیت اطمینان و عملکرد بالا طراحی شده اند.
  • Seagate Cloud Personal که مناسب برای افرادی است که می خواهند خاطرات خود و یا پروژه های کاری را ذخیره کنید.

 

NAS به عنوان یک راه حل ذخیره سازی با دلایل زیادی در حال گسترش است. دسترسی به داده های شرکت می تواند مزایای رقابتی فراوانی را به وجود آورد و سطح خدمات رسانی به مشتری را ارتقاء دهد، چرخه های فروش را تسریع کند و کیفیت کار پروژه هایی که نیاز به همکاری دارند را در یک شرکت بهبود بخشد.

 

NASچگونه کار می کند؟

در اصل، NAS یک مینی سرور است که روی میز کار شما قرار می گیرد.

شما می توانید آن را به طور مستقیم از طریق کابل USB به کامپیوتر خود متصل کنید.

NAS یک شبکه کوچک را ایجاد می کند که هر دستگاهی با نام کاربری و رمز عبور مخصوص خود می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

 

 

شما می توانید برای مشاهده انواع ذخیره کننده های NAS و لیست قیمت های رقابتی فروشندگان معتبر این کالا، اینجا کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل , لوازم دیجیتال , لوازم خانگی , لوازم کامپیوتر , خرید دوربین هندی کم , خرید کامپیوتر رومیزی , خرید اسپیکر , خرید ماشین لباسشوئی خانگی , خرید یخچال ساید بای ساید , خرید مایکروفر , دستگاه تصفیه هوا , راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا , آشنایی با عملکرد تلویزیون های OLED&QOLED , ماساژور برقی , ,
:: برچسب‌ها: بهترين هارد اكسترنال 1 ترابايت، قيمت هارد اكسترنال 2 ترابايت، بهترين مارك هارد اكسترنال 1 ترابايت، بهترين هارد اكسترنال 2018، هارد اكسترنال چيست، قيمت روز هارد اكسترنال، بهترين هارد اكسترنال 2017، بهترين هارد اكسترنال، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Abbas Ali Norouzi
تاریخ : دو شنبه 27 آذر 1396
چه لباسی برای بارداری مناسب است؟

چه لباسی برای بارداری مناسب است؟


مجموعه: بارداری و زایمان

 

 

انواع لباس بارداری

لباس مخصوص بارداری


یکی از نگرانی های همیشگی زنان باردار، انتخاب لباس مناسب در دوران بارداری است. در سال های اخیر، انواع مدل های لباس بارداری به بازار آمده است. حالا که مدل های حجیم و بادکرده دوباره مد شده است، خرید لباس راحت تر شده است، به خصوص در ماه های اول بارداری که اندام شما تغییر چندانی نکرده است، انتخاب لباس خیلی راحت تر است و می توان از لباس های معمولی هم استفاده کرد؛ اما پس از شش ماه نیاز دارید که لباسی متناسب با شکم و اندام بزرگ شده خود خریداری کنید.

۱- به چنین پارچه ای دقت کنید. پارچه لباس باید راحت باشد و قابلیت کشش کافی را داشته باشد. پارچه ای انتخاب کنید که چهار تا ۱۰ درصد نایلون یا الیاف کششی داشته باشد تا متناسب با افزایش حجم شما، کشیده و منبسط شود. پارچه های نخی کشباف و استرچ، پارچه هایی بسیار عالی برای خانم های باردار است.

۲- ممکن است بدنتان خیلی سریع تر از آنچه فکر می کنید، رشد کند و لباس هایتان اندازه شما نشود. پس در انتخاب اندازه درست دقت کنید. اگر بین دو اندازه شک دارید، اندازه بزر گتر را انتخاب کنید.

۳- لباس های دوران بارداری نباید با رشد شکم، سینه و حتی رانها، برای شما کوچک شود. بنابراین باید حجم، پهنا و قد اضافی داشته باشد تا لباس را بتوانید در بیشتر دوران بارداری بپوشید.

۴- به برش و مدل لباس توجه کنید. پایین تنه لباس و قسمت شکم باید خیلی بزرگ و گشاد باشد که با شکم و ران شما متناسب باشد. بالا تنه لباس بهتر است به شکلی باشدکه از بالا به سمت پایین به تدریج گشاد شود.

۵- از شلوارهای جین مخصوص بارداری که انواع مختلف آن در بازار پیدا می شود، استفاده کنید تا هم راحت باشید و هم احساس کنید که مثل همیشه لباس می پوشید. کمر قابل تنظیم این شلوارها به شما کمک می کند که شلوار را با اندازه متغیر کمر خود منطبق کنید.

۶- بهتر است شلوارهایی انتخاب کنید که کمرش زیر شکم شما قرار می گیرد، این مدل شلوار، نه تنها راحت تر است بلکه شیک تر و جالب تر هم هست.

۷- لباس زیر و شکم بند بارداری، به خصوص از ماه ششم بارداری به بعد، اهمیت زیادی دارد. در خرید لباس زیر و شکم بند، سهل انگاری و خسیسی نکنید؛ خرید لباس زیر خوب و مراقبت از اندامتان در این دوران، به شما کمک می کند که بعد از زایمان زودتر به اندازه اصلی خود برگردید.

۸- پیراهن و دامن هایی انتخاب کنید که تا روی زانو یا بلندتر باشد، چون بزرگ شدن شکم، به تدریج لبه دامن را بالا می کشد و آن را کوتاه تر نشان می دهد.

۹- تاپ و بلوزهای مختلف با رنگ های متنوع تهیه کنید و آنها را با تعداد محدودی لباس مناسب پایین تنه بپوشید. سعی کنید قسمت پایین تنه لباس شما مشکی و به رنگ تیره باشد.

۱۰- اگر در ماه پنجم یا ششم بارداری قصد خرید لباس دارید، مطمئن شوید که لباستان به اندازه کافی جادار هست تا بتوانید در ماههای بعدی هم آن را بپوشید.

۱۱- پارچه های راه دار و طرح دار، شما را بزرگ تر نشان می دهد. بنابراین مدلهای تک رنگ و بیشتر به رنگ مشکی و تیره انتخاب کنید تا برجستگی های بدن شما را کوچک تر نشان بدهد.

۱۲- ممکن است بخواهید لباس بارداری را بعد از زایمان و در دوران شیردهی هم استفاده کنید. بنابراین به اینکه لباس به راحتی از قسمت جلو باز شود تا بتوانید به فرزندتان شیر بدهید هم توجه کنید.

۱۳- دقت کنید که خیلی زود لباسهای بارداری خود را نخرید. بیش تر مدلهای لباس بارداری مناسب دوره دوم و سوم بارداری است و برای اوایل بارداری چندان مناسب نیست.

۱۴- کفش هم مانند لباس بسیار مهم است و در ماه های آخر بارداری باید حتما کفش های راحت، گشاد و با پاشنه خیلی کوتاه بپوشید.



:: موضوعات مرتبط: زناشوئی , ,
:: برچسب‌ها: لباس مخصوص بارداری , لباس زیر و شکم بند بارداری , انتخاب لباس مناسب در دوران بارداری , شلوارهای جین مخصوص بارداری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Abbas Ali Norouzi
تاریخ : پنج شنبه 22 آذر 1396
علل و علائم بیماری آنافيلاكسي‌ (شوك‌ آلرژيك‌)


علل و علائم بیماری آنافيلاكسي‌ (شوك‌ آلرژيك‌)


مجموعه: بیماری ها و راه درمان

 

علائم بیماری آنافيلاكسي‌, بیماری آنافيلاكسي‌ چیست

همه چیز درباره بیماری آنافيلاكسي‌


آنافیلاکسی‌(Anaphylaxis) یا شوک‌ آلرژیک‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ پاسخ‌ آلرژیک‌ شدید به‌ داروها و بسیاری‌ از مواد آلرژی‌زای‌ دیگر که‌ زندگی‌ فرد را به‌ خطر می‌اندازد. آن‌ دسته‌ از واکنش‌های‌ آلرژیکی‌ که‌ تقریباً بلافاصله‌ رخ‌ می‌دهند معمولاً شدیدترین‌ هستند.

تاریخچه


لغت "آنافیلاکس" را چارلز ریچت (Charles Richet) در سال 1902 ابداع کرد، سپس این لغت به "آنافیلاکسی" به دلیل تلفظ بهتر آن، تغییر کرد. بعدها چارلز ریچت در سال 1913 جایزه نوبل پزشکی و فیزیولوژی را به دلیل تحقیقاتش در مورد آنافیلاکسی دریافت کرد.

اما خود واکنش از زمان های بسیار قدیم گزارش شده است. این لغت از زبان یونانی، و کلمه های یونانی ana "درمقابل"، و phylaxis "محافظت"، گرفته شده است.
 

علائم بیماری آنافيلاكسي‌, بیماری آنافيلاكسي‌ چیست

 

خارش‌ تمام‌ بدن‌ و اغلب‌ همراه‌ با کهیر یکی از علائم بیماری آنافیلاکسی‌ است


علل‌ بیماری آنافيلاكسي‌


خوردن‌ یا تزریق‌ ماده‌ای‌ که‌ به‌ آن‌ حساس‌ هستید. پاسخ‌ آلرژیکی‌ که‌ برای‌ خنثی‌ کردن‌ یا خلاص‌ شدن‌ از شر این‌ ماده‌ از سوی‌ بدن‌ داده‌ می‌شود خود منجر به‌ بروز یک‌ نوع‌ واکنش‌ بسیار بیش‌ از حد عادی‌ شده‌ که‌ گاهی‌ زندگی‌ را نیز در معرض‌ خطر قرار می‌دهد.

آن‌ چیزهایی‌ که‌ بیشتر باعث‌ بروز این‌ گونه‌ واکنش‌ می‌شوند عبارتند از:
◊ ورزش‌
◊ واکسن‌ها
◊ گرده‌ گیاهان‌
◊ غذاها، به‌ خصوص‌ تخم‌مرغ‌، باقلا، لوبیا، غذاهای‌ دریایی‌، و میوه ها
◊ انواع‌ داروها، به‌ خصوص‌ پنی سیلین. تزریق‌ دارو با خطر بیشتری‌ همراه‌ است‌ تا قرص‌ و کپسول‌ یا قطره‌
◊ گزش‌ یا نیش‌ حشرات مثل‌ انواع‌ زنبور، مورچه های‌ گزنده‌، و برخی‌ عنکبوت ها
◊ موادی‌ که‌ در بعضی‌ از انواع‌ عکس‌برداری‌ تزریق‌ می‌شوند.

عوامل تشدید کننده بیماری آنافيلاكسي‌
¤ سابقه‌ آلرژی‌ خفیف‌ به‌ چیزهایی‌ که‌ در بالا ذکر شد.
¤ سابقه‌ اگزما، تب یونجه، یا آسم

علایم‌ شایع‌ آنافیلاکسی‌
امکان‌ دارد علایم‌ زیر در عرض‌ چند ثانیه‌ یا چند دقیقه‌ پس‌ از مواجهه‌ با ماده‌ای‌ که‌ به‌ آن‌ آلرژی‌ شدیدی‌ دارید رخ‌ دهند:
• حالت‌ سوزن‌ سوزن‌ شدن‌ یا کرختی‌ اطراف‌ دهان‌
• عطسه‌
• سرفه‌ یا خس‌خس‌ سینه
• ورم‌ صورت‌ و دست‌ها
• احساس‌ اضطراب‌
• نبض‌ ضعیف‌ و تند
• دل‌ پیچه‌ در ناحیه‌ معده‌
• خارش‌ تمام‌ بدن‌ و اغلب‌ همراه‌ با کهیر
• اشک‌ ریزش‌
• احساس‌ گرفتگی‌ در سینه‌
• ورم‌ یا خارش‌ دهان‌ و گلو
• تپش‌ قلب‌
• غش‌
• از دست‌ دادن‌ هوشیاری‌

عواقب‌ مورد انتظار
با درمان‌ فوری‌ و به‌ موقع‌، کاملاً بهبود می‌یابید.

عوارض‌ احتمالی‌ بیماری آنافيلاكسي‌
در صورت‌ عدم‌ درمان‌ فوری‌ و به‌ موقع‌، امکان‌ دارد آنافیلاکسی‌ منجر به‌ شوک‌، ایست قلبی، و مرگ‌ شود.
 

علائم بیماری آنافيلاكسي‌, بیماری آنافيلاكسي‌ چیست

راههای تشخیص بیماری آنافيلاكسي‌


تشخیص بیماری آنافيلاكسي‌


آنافیلاکسی به کمک یافته‌های پزشکی و بالینی قابل تشخیص است. هرگاه یکی از سه مورد زیر ظرف چند دقیقه یا ساعت پس از تماس با ماده آلرژی زا رخ دهد به احتمال زیاد فرد دچار آنافیلاکسی است:

· درگیری پوست یا بافت‌های مخاطی به علاوه مشکلات تنفسی و یا افت فشار خون

· تعداد دو یا بیشتر از علائم زیر:
- درگیری پوست و مخاطب
- مشکلات تنفسی
- فشار خون پایین
- مشکلات مربوط به معده و روده

· افت فشار خون پس از تماس با ماده آلرژی زا معلوم اگر شخصی واکنش بدی به گزیدگی حشرات و یک دارو نشان دهد، آزمایش‌های خون برای ترایپتیس یا هیستامین (که از مست سل‌ها آزاد شده است) می‌تواند در تشخیص آنافیلاکسی مؤثر باشد.

هرچند این آزمایش‌ها در مواردی که عامل آلرژی غذا است یا شخص فشار خون نرمال دارد چندان مؤثر نیستند،و نمی‌توانند مانع تشخیص آنافیلاکسی شوند.
 

علائم بیماری آنافيلاكسي‌, بیماری آنافيلاكسي‌ چیست

 

هنگام مشاهده توقف تنفس در آنافیلاکسی‌ فوراً تنفس‌ دهان‌ به‌ دهان‌ را آغاز کنید


درمان‌ بیماری آنافيلاكسي‌


اگر علایم‌ آنافیلاکسی‌ را در فردی‌ مشاهده‌ کردید و دیدید که‌ تنفس‌ وی‌ متوقف‌ شد:
ο اورژانس‌ را خبر کنید یا به‌ فرد دیگری‌ بگویید این کار را انجام‌ دهد. (اگر این‌ اتفاق‌ برای‌ یک‌ کودک‌ افتاده‌ است‌، قبل‌ از خبر کردن‌ اورژانس‌، اقدامات‌ احیا را به‌ مدت‌ یک‌ دقیقه‌ انجام‌ دهید.)

ο فوراً تنفس‌ دهان‌ به‌ دهان‌ را آغاز کنید.

ο اگر قلب‌ ضربان‌ ندارد، ماساژ قلبی‌ بدهید.

ο تا زمانی‌ که‌ کمک‌ نرسیده‌ است‌، عملیات‌ احیا را ادامه‌ دهید.

ο هرگاه‌ دارویی‌ را مصرف‌ می‌کنید، نسبت‌ به‌ امکان‌ بروز واکنش‌ آلرژیک‌ هوشیار باشید و آمادگی‌ این‌ را داشته‌ باشید که‌ به‌ محض‌ بروز علایم‌ اقدامات‌ لازم‌ را انجام‌ دهید. اگر قبلاً دچار واکنش‌ آلرژیک‌ شدید شده‌اید، همیشه‌ کیت‌ آنافیلاکسی‌ همراه‌ داشته‌ باشید.

ο درمان‌ طولانی‌ مدت‌ مستلزم‌ حساسیت‌زدایی‌ است‌.

داروها
* تزریق‌ اپی نفرین (آدرنالین) تنها درمان‌ فوری‌ مؤثر است‌.

* داروهایی‌ مثل‌ آمینوفیلین، کورتیزون، یا آنتی هیستامین ها، که‌ پس‌ از آدرنالین تزریق‌ می‌شوند، جلوی‌ بازگشت‌ علایم‌ حاد را می‌گیرند.

فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری
به‌ محض‌ بهبود علایم‌ حمله‌، فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری های‌ عادی‌ خود را از سر بگیرید. اما اگر علایم‌ دوباره‌ برگشتند، باید 24 ساعت‌ تحت‌نظر باشید.

رژیم‌ غذایی‌
از خوردن‌ غذاهایی‌ که‌ به‌ آنها آلرژی‌ دارید خودداری‌ کنید.

درچه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟
- اگر شما یا یکی‌ از اعضای‌ خانواده‌ تان علایم‌ آنافیلاکسی‌ را بروز داده‌اید. این‌ یک‌ اورژانس‌ است‌! فوراً درخواست‌ کمک‌ اورژانس‌ نمایید.

- اگر دچارعلایم‌ جدید و نامنتظره‌ بروز کرده‌اند. داروهای‌ مورد استفاده‌ در درمان‌ ممکن‌ است‌ عوارض‌ جانبی‌ به‌ همراه‌ داشته‌ باشند.
 

علائم بیماری آنافيلاكسي‌, بیماری آنافيلاكسي‌ چیست

همیشه‌ یک‌ دست‌بند مخصوص‌ داشته‌ باشید که‌ روی‌ آن‌ آلرژی‌ شما مشخص‌ باشد


پیشگیری‌ از شوک آلرژی


اگر سابقه‌ ابتلا به آلرژی را‌ دارید:
♦ پیش‌ از تجویز هر نوع دارویی، این آلرژی‌ را به‌ پزشک‌ یا دندانپزشک‌ بگویید.

♦ پیش‌ از اینکه‌ دارویی به شما تزریق شود، از نوع‌ آن‌ مطلع‌ شوید و حساسیت خود را بگویید.

♦ همیشه‌ و در همه‌ جا یک‌ کیت‌ آنافیلاکسی‌ به‌ همراه‌ داشته‌ باشید.

♦ اگر به‌ گزش‌ حشرات‌ آلرژی‌ دارید، هنگام‌ بیرون‌ رفتن،‌ لباس‌های‌ مناسب‌ بپوشید.

♦ همیشه‌ یک‌ دست‌بند یا گردن‌ آویز مخصوص‌ داشته‌ باشید که‌ روی‌ آن‌ آلرژی‌ شما مشخص‌ باشد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: علائم بیماری آنافيلاكسي‌, بیماری آنافيلاكسي‌ چیست,همه چیز درباره بیماری آنافيلاكسي‌ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Abbas Ali Norouzi
تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1396
زندگی زیباست (101)

زندگی زیباست (101)
مجموعه: خواندنیهای دیدنی

تصاویر زندگی زیبا,نکات زیبا برای زندگی زیبا

تو یک انسانی، زیبا باش، لباس خوب بپوش، ورزش کن، مواظب هیکل و اندامت باش.
هر سنی که داری خوب و زیبا بگرد، همیشه بوی عطر بده، مطالعه کن و آ گاهيتو بالا ببر.
خودت را به صرف قهوه ای یا چایی در يک خلوت دنج ميهمان کن.
براي خودت گاهی هديه ای بخر.
وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری احساس سربلندی می کنی،
آنوقت ديگر از تنهايي به ديگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی
کمتر به اشتباه اعتماد می کنی.
يادت باشد:
«برای انسان عزت نفس غوغا مي کند.»


تصاویر زندگی زیبا,نکات زیبا برای زندگی زیبا

بعضی ﭼﻚﻫﺎ ﺩﻭ ﺍﻣﻀﺎ ﺩﺍﺭﻧﺪ؛ﺗﺎ ﺍﻣﻀﺎﻱ ﺩﻭﻡ ﻧﺒﺎﺷﺪ نقد ﻧﻤﻲﺷﻮﻧﺪ،ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﺟﺎﻱ ﺍﻣﻀﺎﯼ ﺩﻭﻡ،ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻫﻞ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻫﻢ ﺍﻣﻀﺎ ﻛﻨﻨﺪ،ﻫﻴﭻ ﻓﺎﻳﺪﻩﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ!
ﺑﺎﻧﻚ ﻓﻘﻂ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻣﻀﺎ ﺭﺍ ﻣﻲﺷﻨﺎﺳﺪ.
ﺣﺎﻝ، ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺗﯽ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺑﻴﻔﺘﺪ، ﻣﺜﻞ ﭼﻚ دﻭ ﺍﻣﻀﺎ ﻣﯽﻣﺎﻧﺪ!!
ﻳﻚ ﺍﻣﻀﺎﯼ ﺁﻥ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﻳﻚ ﺍﻣﻀﺎﯼ ﺩﻳﮕﺮﺵ ﺧﻮﺍﺳﺖ خدﺍﺳﺖ...
ﺗﺎ ﺍﻭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﻫﻴﭻ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ،ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻫﻤﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﻨﺪ.
‏«اگر تیغ عالم بجنبد زجای»
«نبرّد رگی تا نخواهد خدای»
ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﻛﺴﻲ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻛﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺁﺑﺮﻭﻳﺖ ﺭﺍ ﻣﻲﺭﻳﺰﻡ، سکه ﻳﻚ ﭘﻮﻟﺖ ﻣﻲﻛﻨﻢ،
ﻛﺎﺭﯼ ﻣﻲﻛﻨﻢ ﻛﻪ ﺳﻨﮓ ﺭﻭﻱ ﻳﺦ ﺷﻮﯼ،ﺑﻼﻳﯽ ﺳﺮﺕ ﻣﻲﺁﻭﺭﻡ ﻛﻪ ﻣﺮﻍﻫﺎﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻨﺪ...
ﻫﻴﭻ ﻧﺘﺮﺱ!
ﭼﻮﻥ ﺍﻳﻦ ﭼﻚ ﺩﻭ ﺍﻣﻀﺎ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺍﻣﻀﺎﻱ ﺩﻭﻡ ﻣﺎﻝ ﺧﺪﺍﺳﺖ؛
ﻳﻌﻨﯽ ﺍﻭ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﺁﺑﺮﻭﯼ ﺗﻮ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺷﻮﺩ،
ﻭ ﺍﻭ ﻳﺎ ﻧﻤﻲﺧﻮﺍﻫﺪ،ﻳﺎ ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﺳﻮﺩ ﺗﻮﺳﺖ...
‏«ﻫﺮ ﭼﻪ ﺁﻥ ﺧﺴﺮﻭ ﻛﻨﺪ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﺑﻮﺩ‏»

تصاویر زندگی زیبا,نکات زیبا برای زندگی زیبا

این متن رو همیشه سرلوحه زندگیتون قرار بدید؛
"راضی باش" به هر چی اتفاق افتاد که اگه خوب بود زندگیتو "قشنگ" کرد و اگه بد بود تو رو "ساخت" ...
"مدیون باش" به همه آدمای زندگیت که خوباش بهترین "حسارو" بهت میدن و بداش بهترین "درسارو" ...
"ممنون باش" از اونی که بهت یاد داد همه شبیه "حرفاشون" نیستن و همیشه همونجوری که میخوای "پیش نمیره" ...
زندگی همینقدر ساده اس ...

تصاویر زندگی زیبا,نکات زیبا برای زندگی زیبا

به یاد داشته باشید که آنچه مانع رشد و پیشرفت شما میشود، یکنواختی است.‌ پس تصمیم بگیرید هر روز را به شیوه‌ای تازه زندگی کنید تا زنده و مبتکر بمانید.
دست به کار تازه‌ای بزنید.
هرروز در رفتارها و کارهایتان خلاقیتی جدید به کار گیرید.
در اصل این شما هستید که خود را لحظه به لحظه خلق می‌کنید.
وقتی در خود این قابلیت را کشف کنید که می‌توانید در برخورد با شرایط مختلف، راهکارها و خلاقیت‌های جدیدی به کار بگیرید، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شما می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر زندگی زیبا,نکات زیبا برای زندگی زیبا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Abbas Ali Norouzi
تاریخ : جمعه 2 آذر 1396